Strona główna » Zwroty i reklamacje
Nasze hity
Kontakt
  • Zobavi
    ul. Warszawska 319
    43-155 Bieruń
    NIP: 6462768566

  • E-mail:sklep@zobavi.pl
  • Telefon724 010 303
  • Godziny działania sklepuTylko sprzedaż wysyłkowa
Chmura tagów

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:



1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.



Przykładowy formularz:
formularz reklamacyjny.pdf



2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Krzysztof Konieczny
ul. Księdza Henryka Głucha 15
43-140 Lędziny

 


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 



Krzysztof Konieczny
ul. Księdza Henryka Głucha 15
43-140 Lędziny


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl